Faktury Elektroniczne
- Rejestracja akceptu
Procedura logowania
- Aby się zalogować należy wprowadzić numer seryjny karty elektronicznej.
- Wpisać wygenerowany kod na obrazku.
- Wcisnąć przycisk skontroluj kartę
Jeżeli karta jest zarejestrowana w systemie jako aktywna i ważna logowanie będzie możliwe. Uwaga! Bilety metropolitalne nie są dostępne dla kart "Na Okaziciela". Autoryzacja dostępu
- Autoryzacja dostępu dotyczy wyłącznie zakładek:
- Historia zamówień
- AKCEPT
- Po realizacji pierwszego zamówienia w potwierdzeniu otrzymasz login i hasło udostęniające zawartość zakładki: Historia zamówień oraz AKCEPT-u.
- Po pierwszym zalogowaniu się do zakładki Historii zamówień masz możliwość zmiany hasła. Hasło musi zawierać 7 znaków w tym conajmniej jedna litera duża i jedna mała.
- W przypadku utraty hasła kliknij na link: Generuj nowe hasło , wprowadź adres email podany w złożonym wcześniej zamówieniu.
- Autoryzacja dostępu dotyczy wyłącznie zakładek:
Zgoda na wystawianie i odbiór faktury elektronicznej
- Zalogowanie się do zakładki "AKCEPT" wymaga wprowadzenia loginu i hasła. Login i hasło zostało zapisane w pierwszym potwierdzeniu AKCEPT+u.
- Po zalogowaniu się mamy możliwość ponownego wydruku wygenerowanego wcześniej AKCEPT-u.
- Można anulować złożony wcześniej AKCEPT poprzez wciśnięcie anuluj AKCEPT.
- Wygenerowany AKCEPT nie może ulec zmianie.
- Jeżeli chcesz dokonać zmiany należy anulować bieżący AKCEPT, a następnie wygenerować nowy, zgodnie z procedurą.
Procedura zakupu biletu miesięcznego lub okresowego [BO]
Uwaga! W przypadku wybrania formy zapłaty "eprzelew" procedurę zakupu biletu należy dokonać najpóźniej na 24 godziny dnia roboczego przed planowanym terminem rozpoczęcia ważności biletu;
- Wprowadź numer SNR karty (numer seryjny karty, który znajduje się na karcie elektronicznej) oraz wpisz kod autoryzacji, po pomyślnej identyfikacji karty zostanie wyświetlony formularz zamówienia.
- Wybierz formę potwierdzenia zakupu (wybierz odpowiednią opcję)
- Potwierdzenie zakupu (dokument generowany automatycznie dla każdej transakcji)
- Faktura VAT (eFaktura - dokument generowany na żądanie płatnika)
- Wybierz typ biletu okresowego i wprowadź datę rozpoczęcia ważności.
- Przy płatności on-line kartą płatniczą (Przelewy24) lub przy płatności e-przelew na rachunek bankowy ważność rozpoczęcia biletu miesięcznego rozpoczyna się 4 godziny od momentu otrzymania potwierdzenia realizacji zamówienia dotyczącego dokonania zapłaty w ramach miesiąca na który został on wykupiony.
- Przy płatności on-line kartą płatniczą (Przelewy24) lub przy płatności e-przelew na rachunek bankowy ważność rozpoczęcia biletu 30 - dniowego rozpoczyna się 4 godziny od momentu otrzymania potwierdzenia realizacji zamówienia dotyczącego dokonania zapłaty w ramach zadeklarowanej ważności w zamówieniu.
- Przy płatności on-line kartą płatniczą (Przelewy24) ważność rozpoczęcia biletu 24 - godzinnego i 72 - godzinnego rozpoczyna się 4 godziny od momentu otrzymania potwierdzenia realizacji zamówienia dotyczącego dokonania zapłaty w ramach zadeklarowanej ważności w zamówieniu.
- Przy płatności e-przelew na rachunek bankowy ważność rozpoczęcia biletu 24 - godzinnego i 72 - godzinnego rozpoczyna się 4 godziny od momentu otrzymania potwierdzenia realizacji zamówienia dotyczącego dokonania zapłaty w ramach zadeklarowanej ważności w zamówieniu.
- Wpisz adres e-mail, na który system wyśle potwierdzenie wpłaty. Potwierdzenie pierwszego zamówienia bedzie zawierało między innymi login i hasło umozliwiające dostęp do zakładki "Historia zamówień".
- Nadane przez system hasło i login należy zabezpieczyć przed utratą.
- Jeśli chcesz dostać informację przypominającą o kończącym się terminie ważności biletu zaznacz pole i określ liczbę dni. System automatycznie wyśle email z informacją o kończącej się ważności biletu na adres podany w zamówieniu.
- Jeżeli chcesz fakturę VAT (eFakturę) to zaznacz wymagane pole.
- Warunkiem otrzymywania e-faktury jest wypełnienie formularza AKCEPT-u.
- Formularz AKCEPT wypełnia się jednorazowo.
- Przy następnych zamówieniach podajemy wyłącznie numer AKCEPT-u.
- Wypełnij wymagane pola i zatwierdź (formularz zostanie wysłany na adres email podany w formularzu AKCEPT-u.)
- Podpisz formularz AKCEPT-u i dostarcz go do siedziby MZK Wejherowo.
- Potwierdzenie złożenia AKCEPT-u będzie zawierało między innymi login i hasło umożliwiające dostęp do zakładki "AKCEPT".
- Nadane przez system hasło i login należy zabezpieczyć przed utratą.
- Po zatwierdzeniu AKCEPT-u przez pracownika MZK Wejherowo eFaktura zostanie wysłana na adres email podany w formularzu AKCEPT-u.
- Anulowanie ważności AKCEPT-u można dokonać w zakładce AKCEPT
- Uwaga! Jeżeli chcesz otrzymać efakturę przy pierwszy złożonym zamówieniu, przed złozeniem zamówienia przejdź do punktu 4.11. Po otrzymaniu na adres email zgody na odbiór faktury elektronicznej skopiuj nr AKCEPT-u i wklej do zamówienia.
- Wybierz formę płatności - płatność kartą płatniczą Przelewy24 lub e-przelew na rachunek MZK Wejherowo Sp. z o.o.. W przypadku wyboru opcji karta płatnicza wymagane jest wprowadzenie imienia i nazwiska posiadacza karty płatniczej.
- Zapoznaj się i potwierdź zgodę na warunki zawarte w Regulaminie sprzedaży.
- Zweryfikuj ponownie wprowadzone dane transkacji i naciśnij przycisk "Potwierdź".
- W przypadku realizacji usług płatniczych drogą internetową automatycznie zostaniesz przekierowany do portalu rozliczeń bankowych. Po zakończeniu procedury i zapłaty, wyślemy potwierdzenie e-mail o zakupie biletu.
- W przypadku e-przelew na konto informacje niezbędne do określenia zapłaty za zamówienie zostaną przesłane e-mailem. Dane identyfikacyjne oraz wartość zapłaty e-przelewem muszą być zgodne ze złożonym zamówieniem, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
- W przypadku zakupu jednocześnie biletu okresowego oraz wpłaty na elektroniczną
portmonetkę (bilety jednoprzejazdowe) należy złożyć odrębne zamówienie.
Uwaga!!! Nie ma możliwości anulowania zakupionych biletów okresowych jeżeli termin rozpoczęcia ważności jest mniejszy niż 4 dni.
Uwaga!!! Nie ma możliwości anulowania zakupionych biletów metropolitalnych 24 - godzinnych i 72 - godzinnych.
- Każdy pasażer ma możliwość zapisania na swoją kartę zakupiony/zapłacony wcześniej bilet okresowy lub miesięczny w każdym kasowniku biletów elektronicznych obsługującym system biletu elektrornicznego, infoterminalu [MZK WEJHEROWO] lub poprzez czytnik kontrolera biletów.
- W przypadku kontroli karty elektronicznej na którą został zakupiony bilet internetowy, a nie nastąpił fizyczny zapis biletu internetowego najpierw zostanie przeprowadzony zapis faktyczny biletu na kartę, a następnie jego weryfikacja.
- Jeżeli chcesz złozyć reklamację odnośnie płatności, realizacji usługi lub pytania z tym związane, wypełnij formularz: Pytania - Reklamacje.
Historia zamówień
- Zalogowanie się do zakładki "Historia zamówień" wymaga wprowadzenia loginu i hasła. Login i hasło zostało zapisane w pierwszym potwierdzeniu zamówienia.
- Po zalogowaniu się mamy możliwość przeglądania statusu wszystkich zamówień, które były realizowane na dany adres email (login).
- Odrębnie dla każdego zamówienia mamy możliwość wydruku potwierdzenia zakupu biletu internetowego.
- Jeżeli są spełnione określone warunki to mamy możliwość anulowania zamówienia.
Uwaga!!! Nie ma możliwości anulowania zakupionych biletów okresowych jeżeli termin rozpoczęcia ważności jest mniejszy niż 4 dni.
Zmiana hasła
- Zmiana hasła jest mozliwia odrębnie dla zakładki Historia zamówień i zakładki AKCEPT.
- Po pierwszym zalogowaniu się do zakładki Historii zamówień lub AKCEPT masz możliwość zmiany hasła. (Hasło musi zawierać 7 znaków w tym conajmniej jedna litera duża i jedna mała.