Faktury Elektroniczne

Faktury za bilety elektroniczne są dostępne do pobrania i zarządzania na stronie: moj.biletelektroniczny.pl.

Funkcje serwisu

  • Przypisywanie karty do konta: Dodanie karty elektronicznej/miejskiej do konta przyspiesza proces zakupu biletów i umożliwia wyświetlenie listy aktualnie zapisanych biletów.
  • Zarządzanie fakturami: Konto umożliwia wygodne zarządzanie wszystkimi fakturami związanymi z zakupem biletów elektronicznych.

Jak założyć konto?

  1. Wejdź na stronę moj.biletelektroniczny.pl.
  2. Kliknij przycisk "rejestracja".
  3. Wypełnij formularz rejestracyjny, podając swoje dane.
  4. Po zakończeniu rejestracji, zaloguj się na swoje konto.
  5. Dodaj swoją kartę elektroniczną do konta.

Masz numer AKCEPT?

Jeśli posiadasz numer AKCEPT, możesz go użyć do migracji konta.

https://moj.biletelektroniczny.pl/migracja-konta